Ehdot

 

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 01.01.2017 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Myymme tuotteita yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta kirjepaperit.de ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:

  • pankkitilinumeromme

  • laskun loppusumman

  • viestikenttään laitettavan viestin

Maksutavat

Maksutapana toimivat Paypal sekä tilisiirto ennakkomaksuna. 

--------------------

Ennakkomaksu

 

Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. 

Käsittelemme tilauksen kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa ilman erillistä ilmoitusta jos maksu on suorittamatta.

Toimitusaika

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. (ma-la)  Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää summan maksamisesta. Lähetämmme kuittaussähköpostin kun lähetys on jätetty postin kuljetettavaksi.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain 5kilon pakettia ja sitä painavempia voi seurata lähetystunnuksella. 

Toimitusaika maksikirjeissä on yleensä 2-5 arkipäivää mutta pidempäänkin on välillä mennyt eli ei kannata huolestua.

Vaihto- ja palautusehdot

Tuotteilla ei palautusoikeutta.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Emme vastaa postin kadottamista tai viottamista tuotteista. Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana tai vioittunut ota yhteys postiin ja ilmoita siitä myös meille. Pyrimme pakkaamaan lähetykset mahdollisimman hyvin.

Mikäli asiakkaalle on toimitettu väärä tuote tai joku tuote puuttuu, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen kirjepaperit@gmail.com 

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Käsittelemme kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Sitoudumme olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.


Yhteystiedot

Kirjepaperit